Tukožroutská dieta

Už z názvu této diety vám je možná jasné, že je založena převážně na konzumaci tzv. tukožroutské polévky. A výsledky by měly být nevídané, až 5 kg za týden.

Během této diety navíc dochází k detoxikaci těla, protože polévka je složená pouze ze zeleniny a do těla se dostávají pouze vitamíny a minerály. Dále je zabezpečen přísun tekutin, takže se všechny škodlivé látky z těla vyloučí.

I když byste během tukožroutské diety měli mít dostatek tekutin, vlákniny i mnoha vitaminů, je jasné, že se jedná o nízkoenergetickou dietu. Neobsahuje sacharidy, bílkoviny ani tuky. Rozhodně ji tedy nelze držet dlouho. Odborníci ji nedoporučují často vůbec, protože vylučuje některé důležité složky stravy a hrozí jo-jo efekt.

Jak tukožroutská dieta vypadá

Pokud vás však zajímá, jak vypadá takový jídelníček na 7 dní diety, zde je:

  • 1. den: Konzumujeme co nejvíce tukožroutské polévky a jakékoli ovoce (mimo banánů) do 1 kg. Vypijeme minimálně 2,5 litru neslazených nápojů.
  • 2. den: Mimo polévky konzumujeme čerstvou zeleninu do 1,5 kg a min. 2,5 litru neslazených nápojů.
  • 3. den: Jíme polévku, ovoce i zeleninu, ale s odstupem alespoň 2 hodin. Pijeme dostatečně.
  • 4. den: Polévka + 3 banány + 1 litr mléka a 2 litry tekutin.
  • 5. den: Minimálně 2 porce polévky, 300 g vařeného hovězího masa, 6 rajčat a 2,5 litru tekutin.
  • 6. den: Min. 2 porce polévky, 2-3 hovězí bifteky bez tuku s čerstvou zeleninou a dostatek tekutin.
  • 7. den: Min. 1 porce polévky, rýže a čerstvá zelenina. K tomu 2,5 litru tekutin.
Rubriky Diety