3 tipy, jak snížit počet kalorií při grilování

Léto a grilování k sobě neodmyslitelně patří, zároveň jsme si tento způsob přípravy jídel oblíbili. Jenže grilované maso, klobásy, pivo a další pochutiny, bývají „kalorickou bombou“.

Málokdo bude chtít oželet příležitost posedět u grilu. Pokud něco takového obsolvujete pouze vyjímečně, pak se pravděpodobně nic nestane, když si dopřejete něco ne zdrovna zdravého a dietního. I tak tu máme několik tipů, jak menu trochu vylepšit.

1) Vyzkoušejte guacamole

Místo nezdravých grilovacích omáček si snadno udělejte domácí guacamole. Avokádo je plné zdravých tuků.

2) Ogrilujte zeleninu

Zelenina rozhodně nemusí být pouze nudnou oblohou. Grilovaná zelenina se u nás těší stále větší oblibě. Dobře chutná, zasytí a ještě je dietně, co víc si přát.

3) Hovězí není jediné maso

Hovězí maso z grilu je samozřejmě chutné a takové domácí burgery, to je lahoda. Ovšem pokud chcete trochu dietnější variantu, sáhněte třeba po kuřecím mase či nějaké rybě.

Témata článku: , ,

Kam dál?