30denní výzva: Břicho

Samotné zhubnutí mnohdy nepřináší vysněnou postavu, proto je nutné ji vypracovat ještě cvičením. Nejrůznější „výzvy“ jsou oblíbeným způsobem, jak překonat sebe sama a začít aktivně cvičit.

Vyzkoušejte také: 30denní výzva pro sexy zadeček

Partie břicha patří k těm, které si většina z nás přeje vytvarovat nejvíce. Tato partie totiž dokáže dělat problémy nejen  v plavkách. Ke zpevnění a vytvarování břišních svalů se běžně využívají základní cviky jako sedy-lehy či prkno. Výzva je kombinuje a nabízí možnost, jak dosáhnout za 30 dní viditelných změn.

Posilování nikoliv spalování

Pokud jste se doposud nemohli „dokopat“ k žádnému cvičení/posilování, pak je taková výzva ideálním začátkem. Ještě lepší je, pokud se rozhodnete ji vyzkoušet společně s někým, abyste měli jistotu, že vaše motivace vydrží.

Nejedná se však o cviky, které by byly zaměřené na „zhubnutí břicha“. Jejich hlavním účelem je tvarovat svaly, které jsou pod tukovou vrstvou. Potřebujete-li zároveň spalovat tuky, je vhodné si přidat některé z aerobních cvičení (běh, kolo, brusle apod.).