Chia pudink s čerstvým ovocem

Pudink z chia semínek je rozhodně „zdravou bombou“, která nejen skvěle vypadá a chutná, ale pomůže vám zapomenout na nezdravé sladkosti. Recept je velmi jednoduchý, a protože obsahuje hodně ovoce, hodí se ideálně k nastartování dne.

Více informací: Chia semínka: Hubnoucí zázrak? Možná

Existuje celá řada variant tohoto receptu, které se liší především v použité tekutině. Je možno připravit chia pudink s mlékem, kefírem, rostlinným mlékem, ale také pouze s obyčejnou vodou. Záleží na chuti a tom, jak dietní má pudink být.

Ingredience:

  • 200 ml rostlinného mléka
  • 3 lžíce chia semínek
  • ½ banánu
  • lžička medu či sirupu z agáve
  • čerstvé ovoce (dle chuti)

Postup:

Nejprve rozmixujeme banán s mlékem a přidáme chia semínka. Chceme-li sladší variantu, pak přidáváme trochu medu/sirupu (pouze trochu!). Necháme alespoň 15 minut semínka nabobtnat. Nakonec vmícháme čerstvé ovoce (případně kousky ovoce) do pudinku či pouze ozdobíme.

TIP: Necháte-li semínka nabobtnat přes noc, bude se pudink „třepat“. :)

Reklama
580x400.png