Jak zhubnout přes stehna? Známe nejlepší cviky!

Nejproblémovější partie jsou břicho, zadek a stehna. Alespoň jednu z těchto partií by vylepšila většina lidí, kteří mají trochu toho tělesného tuku navíc. Tentokrát se však zaměříme pouze na nohy, konkrétně zmíněná stehna. Podíváme se na to, co je potřeba ke zhubnutí stehen a jaké cvičení může pomoci.

Pokud se partie netvaruje pomocí např. liposukce, pak nelze očekávat, že budete hubnout pouze tam, kde chcete. Tělo spaluje tuky v celém těle, i když v některých místech bude úbytek výraznější. Cvičení především pomáhá dané partie vytvarovat.

Jídelníček je základ každého hubnutí

Stravovat se nezdravě, dopřávat si sladkosti po kilech a pak cvičit a tím spálit všechny kalorie, tak to rozhodně není nic reálného. Strava je základem každého hubnutí. Vhodné je vynechat ty nejhorší potraviny (sladkosti, slazené nápoje apod.) a naopak zařadit potraviny bohaté na bílkoviny.

I menší dietní změny vám mohou pomoci odbourávat tuky. Ty samozřejmě začnou mizet i v jiných částech těla než jen na stehnech. Proto je další na řadě cvičení. Vhodně kombinovaná strava a cvičení dokáže přinést viditelné výsledky už během několika týdnů.

Jak zhubnout stehna cvičením

Pohybové aktivity jsou ideálním prostředkem pro formování nejen stehen, ale i zadku. Aby se dostavil žádaný efekt, je potřeba si vybrat nejen správné cviky, ale i délku cvičení.

Nejvhodnější jsou intenzivní silové tréninky, které mají krátké pauzy. Hormony při  takovém cvičení podporují tvorbu svalové hmoty, což se u aerobního cvičení neděje. Kromě tvarování postavy to zajišťuje i spalování tuků až po dobu 48 hodin po skončení cvičení.

Vhodné cviky pro zadek a vnitřní stehna:

  • Sprint.
  • Krátký a rychlý běh do schodů.
  • Silové dřepy se zátěží.
  • Rychlé výpady.
  • Cviky na leg pressu.

Vybrat si tedy můžete z celé řady cviků a pomůcky nejsou nutně třeba. Dobrou zprávou je, že není potřeba dlouhého cvičení. Stačí 25minutový trénink denně. Tímto druhem cvičení odbouráte více podkožního tuku než dvojnásobně dlouhým středně intenzivním cvičením.

Nejlepší cviky na zhubnutí stehen

Intenzivní cvičení na stehna už jste mohli vidět. Jedná se o sestavu hned několika cvičení. Proto se tentokrát zaměříme pouze na 2 asi nejoblíbenější cviky, kterými jsou dřepy a výpady.

A jak správně udělat výpad? To se můžete podívat ve videu:

Dřepy jsou sice klasickým a známým cvikem, ale ne každý je provádí správně. Aby se dostavil žádoucí efekt a neničili jste si klouby, je nutné je provádět správně. A jak vypadá takový „poctivý dřep“ se můžete podívat opět na videu:

Témata článku: ,

Kam dál?

2 komentáře u “Jak zhubnout přes stehna? Známe nejlepší cviky!

    • Jenže mě to pomohlo. Běhala jsem,jezdila na kole a vážně jsem zhubla. Jen se už těším,aby bylo léto abych mohla zase začít přes zimu se mi to zase nabralo zpátky.

Komentáře nejsou povoleny.