Kniha: Co vám výživový poradci neříkají? (Protože to nevědí)

Pavel Walek a Josef Tóth, to jsou jména autorů knihy, která se dostala až na 1. místo na Heuréce. Pokud vás oblast stravování, cvičení a obecně zdravého životního stylu zajímá, pak jste o této knize jistě už slyšeli.

Má lehce provokativní název a slibuje, že se dozvíte spoustu užitečných informací. Autoři si skutečně dali záležet, aby to nebylo jen bezduché „tlachání“, proto uvedená tvrzení podložili více než 250 klinickými studiemi. Pojďme se podívat, jaká všechna témata tato kniha ukrývá.

[su_quote]Očekávejte, že po přečtení této knihy budete mít o hubnutí a celkovém zdraví větší znalosti než průměrný český výživový poradce.[/su_quote]

Co všechno v knize najdete?

Na 268 stránkách naleznete vysvětlení principy vyváženého stravování. Dozvíte se nejen to, jak upravit svůj jídelníček, ale i to, jak tělo funguje. Zajímavé jsou především informace o fyzické aktivitě a hubnutí, protože v této oblasti nemá mnoho lidí vůbec jasno.

Abyste mohli skutečně změnit svůj životní styl, je připojeno i 30 chutných receptů, které vám pomohou ihned vylepšit svůj jídelníček.

Obsah:

  1. Jakým způsobem nás dlouhodobé sezení zabíjí a brání spalování tuku? (a jak se proti tomu bránit)
  2. Jak důležitý je spánek pro správné hubnutí, jaký má vliv na vaše hormony a jak zajistit to, aby byl váš spánek maximálně kvalitní?
  3. Proč je ve výživě takový chaos a jak se k tomu postavit jako obyčejný člověk?
  4. Jak na naše tělo působí stres, proč je důležité si umět občas udělat čas sama na sebe a proč zahodit přehnanou sebekritičnost za hlavu?
  5. Je kalorie opravdu jen kalorie? Termický efekt jednotlivých potravin, jejich působení na náš organismus a podobně.
  6. Jednoduché a užitečné shrnutí důležitých informací o tucích, bílkovinách, sacharidech a pitném režimu.
  7. Proč je glykemický index zastaralým a nepříliš spolehlivým ukazatelem?
  8. Opravdu tloustneme kvůli sacharidům? Co třeba inzulinová rezistence (a vysvětlení toho, co to je)
  9. Jak je to s cholesterolem, nasycenými & nenasycenými tuky a proč je důležité jíst více ryb kvůli omega 3 mastným kyselinám?
  10. Jak se bránit neustále snižujícímu se obsahu vitamínů a minerálů v potravinách?
  11. Fyzická aktivita ve vztahu s hubnutím – co (ne)dělat pro efektivní hubnutí?
  12. Jak na chutě během menstruace a jak jednou provždy porazit záchvatovité přejídání?
  13. Jak na efektivní hubnutí problematických partií?
  14. Jak bojovat proti celulitidě?
  15. Proč je detoxikace jeden velký podvod?
  16. Měli bychom pít mléko?
  17. Opravdu je válka proti lepku oprávněná? Nebo se jedná jen o nafouknutou bublinu?
  18. Stojí takzvané „superpotraviny“ za to?
  19. Co dalšího může způsobovat to, že se vám nedaří hubnout?

Stovky kladných recenzí

To, že kniha často odkazuje na studie rozhodně neznamená, že by snad byla psaná až příliš odborně. Naopak, postupuje od základů až k detailům, ale vše je podáno jednoduše a srozumitelně. Dokazují to i četné recenze knihy, které jsou kladné.

Po přečtení byste tedy měli znát o výživě více než průměrný výživový poradce. Není to až tak překvapivé, protože výživového poradce dnes najdete na „každém rohu“. Důležité je však také umět získané informace aplikovat, protože přečíst a založit do knihovny jistě zhubnout nepomůže.

[su_note note_color=“#d1d7f8″ text_color=“#000000″ radius=“0″]

Stáhnout ukázku knihy ZDARMA »

[/su_note]

Co vám výživoví poradci neříkají? lze pořídit v e-shopech za cenu od (Zdroj: Heureka.cz)
Porovnat ceny >>

Rubriky Hubnutí