Nejlepší tipy pro ploché bříško

Ženy často mluví o tom, že chtějí zhubnout v oblasti břicha, případně vytvarovat břišní svaly. I malý „špíček“ v této oblasti dokáže v létě hodně potrápit sebevědomí.

Pojďme si tedy ukázat ty nejosvědčenější tipy, které by měly dopomoci každému k plochému bříšku.

Správné cvičení i strava

Jde-li o břicho, tak cvičení se jeví jako nejefetivnější způsob, jak s touto částí těla cokoliv dělat. Ovšem je potřeba mít nejen disciplínu, ale také správně cvičit. Můžete však cvičit od nevidím do nevidím, ale bez změny jídelníčku se nemusí změnit postava vůbec. Cvičení je třeba podpořit zdravou a dietní stravou.

Cvičte chytře

Udělat denně 100 sklapovaček sice dá zabrat a může se to zdát jako účinné, ale opak je pravdou. Prosprávné vytvarování bříška je třeba se zaměřit na různé cviky, které zapojí i další svaly.

Je třeba přistupovat celkově a nebát se kombinovat silové cviky s HIIT (vysoce intenzivní intervalový trénink). Výhodou je, že kompletní sestavy už lze najít např. na YouTube, takže není třeba vymýšlet a složitě plánovat.

Dobře provedené cviky

Nejen správné cviky, ale i správně provedené. Věc, kterou většina lidí zanedává, ale vliv na výsledek může být obrovský.

Při provádění cviků je potřeba si dávat pozor na perfektní provedení. Jedině tak budou mít ten správný účinek a vyhnete se úrazům.

Není nutné však hned najímat profesionála, aby ukazoval, jak správně cviky provádět. Opět stačí najít video trenérů a pozorně sledovat, jak cvik provádí. V případě, že si nejste jisti, stačí požádat někoho, aby porovnal vaše provedení s videem.

Jídla s nízkým glykemickým indexem

Jak bylo uvedeno, tak ke cvičení je potřeba přidat i zdravé stravování. To ovšem neznamená hladovění, jak si někteří představují.  To by klasicky vedlo spíše k jo-jo efektu.

Naopak je vhodné se stravovat 4-6x za den, menší porce. Je asi naprosto jasné, že vyřazeny by měla být všechny nazdravá jídla i potraviny. Typicky fastfood a sladkosti. Pokud by se i tak jídlo zdálo příliš kalorické, je dobré vybírat potraviny podle jejich glykemického indexu.