Intenzivní cvičení pro štíhlejší stehna

Léto se blíží a jednou z partií, na které si dávají ženy záležet jsou stehna. Aby i nohy vypadaly u vody na jedničku, je potřeba je především zpevnit.

Máme pro vás intenzivní cvičení od fitness trenérky Kelsey Lee, která vám během 12 minut ukáže, jaké cviky vám pomohou zhubnout a zpevnit stehna. Dávejte si ovšem dobrý pozor, protože tato sestava nejen, že funguje, ale je i pořádně namáhavá! Tisíce komentářů potvrzují, že výsledky jsou vidět během několika dní, ale také, že když to přeženete, budou vás nohy pořádně bolet.

Pokud neumíte anglicky, nebudete rozumět pochopitelně vůbec nic, ale to rozhodně nevadí, protože cviky máte ukázané vždy celé i s odpočítáváním.

10minutové cvičení pro spalování tuků

Že je fyzická aktivita zcela nezbytná pro hubnutí, to většina z nás dobře ví, ale přesto lidé cvičí málo. Ono to zní poměrně snadno „začít cvičit“, ale poté se objeví otázky, co a jak? Ne každý má čas chodit do fitness centra, někdo se navíc stydí.

Naštěstí máme YouTube a chytrá zařízení, která nám s tímto problémem mohou pomoci. Tentokrát tu máme žádané cvičení, které zabere pouze 10 minut, což je doba, kterou najde ve svém zaneprázdněném dni téměř každý.

Jedná se o kompletní sestavu z aplikace Lumowell Fitness App, kterou si můžete stáhnout na své Android či iOS zařízení. Jedná se o kardio cvičení, které je zaměřené na celé tělo.

  • Není potřeba žádného vybavení.
  • Obtížnost: začátečníci a pokročilí.
  • Spálíte 80 až 120 kalorií.

Twerk: Vypracujte si (nejen) zadeček provokativním tancem!

Twerk je fenomén, který mnohé dodnes šokuje, ačkoli to není nic nového. Naopak se jedná o poměrně starou záležitost, která se však dostala do médií a budí nejrůznější emoce.

Na první pohled připomíná Twerking pohyby, které lze očekávat v podnicích pro dosplělé, kde jsou tyče. Asi tak nepřekvapí, že se jedná o záležitost převážně ženskou. Tento tanec se však proslavil i díky celebritám, např. Miley Cyrus, Rihanna či Beyoncé. U nás však asi nejvíce prostřednictvím kauzy, kdy „twerkování“ bylo v soutěži Miss VŠE.

twerk-vse

Záležitost stará přes 20 let

Mylná je představa, že tanec Twerk je snad něco zcela nového. Už v 90.letech si prvky Twerkingu převzali afroameričané v USA. Vznikaly i taneční skupiny, které tento styl tance zachovávaly.

Ten nám známý mediální zájem a kontroverzní reakce však odstartovalo až vystoupení Miley Cyrus na předávání cen MTV v roce 2013. Lidí ho začali vyhledávat i provozovat. Propagátorkou a zároveň první cvičitelkou Twerku v České republice se stala Anet Antošová.

Co je vlastně Twerk

Twerk se zaměřuje především (nikoliv pouze) na pohyb zadečkem. Zdánlivě jednoduché se u většiny lidí v praxi ukáže jako namáhavé cvičení. Tomu odpovídá i choreografie, která zde existuje a pro začátečníky jsou to snadnější pohyby, zatímco u pokročilých se zapojí všechny svalové skupiny (hýždě, břicho, záda a stehna).

Základem „twerkování“ je pohyb zadečku v podřepu. Jak vypadá Twerking v podání profesionálky se můžete podívat na videu:

… nebo zahraniční tanečnice:

A nelze vynechat ani světoznámý klip Anaconda od Nicki Minaj, kde můžete Twerk také vidět:

Ovšem není to pouze o vrtění zadečkem, protože pokročilé tanečnice přidávají i prvky jako například provaz.

Proč a pro koho je Twerk ideální

U Twerku stačí mít zadek. Nic víc, než vlastní pozadí není potřeba. Je to tanec/cvičení, které mohou provozovat všechny ženy bez ohledu na věk či postavu. Pokud nevěříte, můžete se podívat na YouTube či např. specializovaný web YouTwerk, kolik amatérek se nebojí.

Pro většinu žen je to výzva a zpočátku cítí stud. Dobrou zprávou však může být, že partneři tento tanec přijímají obvykle velmi pozitivně. Hledáte-li zpestření a něco vzrušujícího, pak Twerking může být to právé.

I přesto, že je to tanec, tak se jedná o fyzicky náročné cvičení. Při pravidelném a správném provádění lze takto spalovat kalorie a vypracovat si postavu. Především spodní polovinu těla.

4minutové intenzivní cvičení na spalování tuků

Říká se, že u hubnutí 80 % výsledku dělá strava a zbylých 20 % cvičení. Pokud by tomu tak bylo, tak pětina je už velká část, které je potřeba věnovat pozornost.

Většina však nemá čas chodit soustavně do posilovny, na aerobik či alespoň běhat. Bez pohybu se ovšem těžko spalují tuky. Proto jsme si dali tu práci a našli sestavu intenzivního cvičení, které zabere pouze 4 minuty, ale věřte, že se pořádně zapotíte.

Jak můžete na videu vidět, jediné, co potřebujete jsou dvě lehčí činky, které obtížnost zvyšují, což by mělo vést k větší efektivitě cvičení.
Každý cvik pak provádíme 20 vteřin a 10 sekund si necháme na oddech. Celé zopakujeme 2x.

VIDEO: Spalte 100 kalorií 225 dřepy!

Znáte to, snažíte se hubnout, ale jít sportovat ven se vám nechce. A pokud nemáte třeba rotoped, tak ani pořádně nevíte, kolik kalorií cvičením spálíte.

My jsme pro vás však našli skvělé video! Je to výzva na udělání 225 dřepů. Tím většina lidí spálí přibližně 100 kalorií, což jak jistě víte, není vůbec málo (viz 100 kalorií: Takhle vypadají na talíři!).

Celé cvičení vám nezabere více, než 10 minut, takže čas si musí najít každý. Navíc celou dobu vidíte odpočet kalorií a samozřejmě dřepů, takže vás to bude motivovat. Na nic nečekejte a puste se do toho!